Ostatnie Wpisy

LIP

24

linkologia.pl spis.pl
 

Utrzymywanie diety to według wielu osób sprawa dosyć skomplikowana. Powodem takiego stanu rzeczy jest przekonanie, że by trzymać dietę trzeba trzymać się rygorystycznych zasad. Z czasem to jednak powoduje, że ludzie szybko się zniechęcają i powracają do swoich starych nawyków żywieniowych. Kluczem do sukcesu jest natomiast ułożenie sobie diety w taki sposób, by była ona zarówno zdrowa i smaczna. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie trudne jak mogłoby się wydawać.

Smażenie

Jednym z przykładów jest chociażby smażenie. Wbrew pozorom wcale nie musimy z niego rezygnować, o ile tylko będziemy robić to z głową. Przede wszystkim powinniśmy porzucić smażenie na zwykłych olejach roślinnych czy też na oliwie z oliwek. Podczas obróbki cieplnej tłuszcz tego typu staje się bardzo niezdrowy. Zamiast tego o wiele lepszym rozwiązaniem będzie olej kokosowy, który podobnie jak smalec, idealnie nadaje się na patelnię. Możemy na nim przyrządzać zarówno mięso, ryby jak i praktycznie wszystko inne.

Liczenie kalorii

Bardzo ważne jest też liczenie kalorii. Dzięki temu będziemy mieć bowiem o wiele lepszą kontrolę nad tym, ile jemy. Pozwoli nam to układać dietę szybciej i efektywniej, przez co szybciej osiągniemy swój wymarzony rezultat. W sieci znajduje się dużo kalkulatorów kalorii, z których bez problemu będziemy mogli skorzystać. Oczywiście nie obejdzie się też tutaj bez wagi kuchennej, która pozwoli nam wszystko dokładnie zważyć. Warto poświęcić nieco czasu na ułożenie swojej diety w ciekawy i zdrowy sposób, ponieważ dzięki temu nie zniechęcimy się do jej utrzymywania.

woombat   tagi: dieta, kokosowy, olej, smażenie

MAJ

26

linkologia.pl spis.pl
 

Gorszy dzień zdarza się każdemu z nas. Czujemy się wtedy ospali i zwyczajnie nic nam się nie chce. Marzymy o tym, by wrócić do domu i położyć się w łóżku, nic nie robiąc do końca dnia. Przeważnie jest to jednak niemożliwe, ponieważ codziennie mamy na głowie różnorakie obowiązki, które musimy wykonać. Z tego właśnie powodu dobrze jest odpowiedzieć sobie na pytanie – co może być powodem naszego zmęczenia? Czynników może być bowiem w tym przypadku cała masa i tylko poznanie ich pozwoli nam w jakiś sposób poprawić swój stan.

Powody gorszego samopoczucia

W wielu przypadkach znużenie spowodowane jest brakiem snu. Dorosły człowiek powinien spać przynajmniej te 7-8 godzin każdego dnia, by móc się odpowiednio zregenerować po całym dniu. Kolejną kwestią jest dieta. Ona również nie pozostaje bez znaczenia i codziennie powinniśmy jeść zdrowe i pełnowartościowe posiłki, by dostarczać naszemu organizmowi wszystkiego co niezbędne do poprawnego funkcjonowania. Nie można zapominać również o ruchu, który poprawia nasze krążenie i sprawia, że czujemy się lepiej.

Kofeina i tauryna

W przypadku gorszego dnia sporo osób sięga po kawę, która zawiera kofeinę. Jest to dobry zastrzyk energii, ale trzeba wiedzieć o tym, że kofeina działa przez krótki czas. Jeśli więc potrzebujemy energii na znacznie dłużej, lepszym wyjściem będzie tauryna, która pozwoli nam na dłuższe utrzymanie odpowiedniego poziomu skupienia. Przydaje się to zarówno podczas długiego wysiłku fizycznego jak i podczas nauki. Warto więc zainteresować się taką suplementacją, by w razie czego móc poprawić swoje samopoczucie.

woombat   tagi: samopoczucie, tauryna

KWI

21

linkologia.pl spis.pl
 

Każdy kto ćwiczy kilka razy w tygodniu na siłowni z pewnością wie, jak męczące może to się stawać po jakimś czasie. Nasz organizm podlega wówczas ogromnym obciążeniom, przez co z czasem możemy czuć się gorzej i paradoksalnie – może brakować nam sił. Co najgorsze, taka sytuacja może mieć nawet miejsce w momencie, gdy nasza dieta jest dopięta na ostatni guzik. W wielu przypadkach należy wówczas podjąć odpowiednie kroki do tego, by na nowo móc osiągnąć właściwą regenerację.

Przerwa od ćwiczeń i deload

Jednym z rozwiązań jest przykładowo zrobienie sobie kilkudniowej przerwy od ćwiczeń. Pozwoli nam to odpocząć i wbrew pozorom nie będzie to miało negatywnego wpływu na naszą siłę. Wręcz przeciwnie, po powrocie na siłownie będziemy mogli wykonać cięższy trening, jeśli poprzednie nie były takie jak trzeba. Warto wspomnieć również o czymś takim jak deload. Jest to zmniejszenie ilości serii, powtórzeń oraz ciężaru w poszczególnych ćwiczeniach. Jest to dobre rozwiązania dla osób, które przykładowo przygotowują się do zawodów i nie chcą przestawać ćwiczyć.

Suplementacja

Kolejna istotna kwestia to również suplementacja. W niektórych przypadkach zdarza się tak, że nasz organizm nie jest odpowiednio dotleniony podczas ćwiczeń. Jednakże dzięki suplementom takim jak l-arginina możemy lepiej dotlenić nasze tkanki, dzięki czemu od razu poczujemy znaczącą poprawę. Warto więc pomyśleć nad tym, jeśli już od jakiegoś czasu czujemy duże zmęczenie i nie jesteśmy w stanie przeprowadzić odpowiedniego treningu siłowego.

woombat   tagi: przeciążenie, suplementy, trening

PAŹ

24

linkologia.pl spis.pl
 

Mogłoby się wydawać, że zawody kulturystyczne należą do bardzo łatwych – wystarczy w odpowiednim momencie wyjść na scenę i zaprezentować swoje ciało. Nie wymaga to żadnych specjalnych umiejętności i w sumie niewiele można zepsuć. Prawda okazuje się jednak zupełnie inna – zawody to zacięta rywalizacja, do której trzeba się przygotowywać miesiącami. W innych sportach liczy się przede wszystkim dniowa dyspozycja zawodnika. Jeżeli ten będzie wypoczęty to będzie mógł zaprezentować się lepiej. dużą kwestię odgrywa też szczęście czy motywacja całego zespołu (w przypadku sportów drużynowych). W przypadku kulturystyki zawody są tylko efektem i podsumowaniem prac. Osiągnięcie kulturystycznej sylwetki jest wielkim wyzwaniem, znacznie trudniejszym od treningów piłkarskich czy jakichkolwiek innych.  

Restrykcyjne przestrzeganie diety i ćwiczeń

Przede wszystkim nie można pozwolić sobie na odpuszczanie treningów czy diety, ponieważ nawet krótki przestój może okazać się później nie do nadrobienia. Cały efekt wielomiesięcznych treningów zostanie zaprzepaszczony. Same zawody też nie są takie proste jak mogłoby się wydawać. Utrzymanie pozy przy takiej masie mięśniowej jest niezwykle trudne. Konieczne jest napięcie wszystkich partii mięśniowych. Po kilku sekundach zaczynają one niezwykle piec i drżeć. Konieczne jest zapanowanie nad takimi odruchami, aby dobrze wypaść w trakcie prezentacji sylwetki. Wiele osób decyduje się również to, aby w trakcie treningów stosować suplementy diety. Dzięki nim możliwe jest lepsze wykorzystanie naturalnego potencjału i odżywienie organizmu.

Można je dostać w internetowym sklepie: http://www.bodypak.pl/

woombat   tagi: dieta, konsekwencja, sport, trening

WRZ

20

linkologia.pl spis.pl
 

Na siłowniach zauważyć można bardzo wiele młodych osób, które chcą poprawić swoją sylwetkę. Część z nich to osoby mające problemy z nadwagą i chcące zredukować ją do znacznie mniejszego poziomu. Spotykamy się również z osobami bardzo szczupłymi, które chcą coś zmienić w swoim wyglądzie i zyskać bardziej męską sylwetkę. Musimy pamiętać o takich rzeczach, ponieważ mają one naprawdę duży wpływ na to jak będziemy się czuli. W ten sposób będziemy mogli uniknąć większości stresujących sytuacji i doprowadzić do tego, że będziemy wyglądać na prawdę zdecydowanie lepiej niż miało to miejsce wcześniej. Przekonanie się do takiej formy spędzania swojego wolnego czasu wymaga dużej motywacji – bez niej nie będziemy w stanie trenować odpowiednio ciężko i długo.

Suplementacja diety


Dlatego też dobrze jest przyjść na siłownie zmotywowanym i chętnym do przejścia naprawdę dużej zmiany. Jeżeli będziemy mieli ściśle określony cel to nasze starania będą w stanie przynieść zdecydowanie lepsze efekty niż miało to miejsce przed laty. Miejmy takie rzeczy na uwadze i pamiętajmy o tym przez cały czas. Dodatkowo wzrost masy można przyśpieszyć, co sprawi, że coraz chętniej będziemy podchodzi do ćwiczeń oraz stosowanej diety. Odżywki na masę-gainery są w stanie przyśpieszyć  proces budowania masy mięśniowej. Nie powodują one przyrostów tłuszczowych, ale właśnie czystej masy mięśniowej. Wpłynie to pozytywnie na nasze chęci i sprawi, że już przez cały czas będziemy mocno nastawieni na trening siłowy.

woombat   tagi: młodzi, siłownia, trening

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dalianka | kinga-nika | nieszczesliwa-w-malzenstwie | niezla-laska | tyrozbiorkibudynkows | Mailing