Ostatnie Wpisy

KWI

21

linkologia.pl spis.pl
 

Każdy kto ćwiczy kilka razy w tygodniu na siłowni z pewnością wie, jak męczące może to się stawać po jakimś czasie. Nasz organizm podlega wówczas ogromnym obciążeniom, przez co z czasem możemy czuć się gorzej i paradoksalnie – może brakować nam sił. Co najgorsze, taka sytuacja może mieć nawet miejsce w momencie, gdy nasza dieta jest dopięta na ostatni guzik. W wielu przypadkach należy wówczas podjąć odpowiednie kroki do tego, by na nowo móc osiągnąć właściwą regenerację.

Przerwa od ćwiczeń i deload

Jednym z rozwiązań jest przykładowo zrobienie sobie kilkudniowej przerwy od ćwiczeń. Pozwoli nam to odpocząć i wbrew pozorom nie będzie to miało negatywnego wpływu na naszą siłę. Wręcz przeciwnie, po powrocie na siłownie będziemy mogli wykonać cięższy trening, jeśli poprzednie nie były takie jak trzeba. Warto wspomnieć również o czymś takim jak deload. Jest to zmniejszenie ilości serii, powtórzeń oraz ciężaru w poszczególnych ćwiczeniach. Jest to dobre rozwiązania dla osób, które przykładowo przygotowują się do zawodów i nie chcą przestawać ćwiczyć.

Suplementacja

Kolejna istotna kwestia to również suplementacja. W niektórych przypadkach zdarza się tak, że nasz organizm nie jest odpowiednio dotleniony podczas ćwiczeń. Jednakże dzięki suplementom takim jak l-arginina możemy lepiej dotlenić nasze tkanki, dzięki czemu od razu poczujemy znaczącą poprawę. Warto więc pomyśleć nad tym, jeśli już od jakiegoś czasu czujemy duże zmęczenie i nie jesteśmy w stanie przeprowadzić odpowiedniego treningu siłowego.

woombat   tagi: przeciążenie, suplementy, trening

PAŹ

24

linkologia.pl spis.pl
 

Mogłoby się wydawać, że zawody kulturystyczne należą do bardzo łatwych – wystarczy w odpowiednim momencie wyjść na scenę i zaprezentować swoje ciało. Nie wymaga to żadnych specjalnych umiejętności i w sumie niewiele można zepsuć. Prawda okazuje się jednak zupełnie inna – zawody to zacięta rywalizacja, do której trzeba się przygotowywać miesiącami. W innych sportach liczy się przede wszystkim dniowa dyspozycja zawodnika. Jeżeli ten będzie wypoczęty to będzie mógł zaprezentować się lepiej. dużą kwestię odgrywa też szczęście czy motywacja całego zespołu (w przypadku sportów drużynowych). W przypadku kulturystyki zawody są tylko efektem i podsumowaniem prac. Osiągnięcie kulturystycznej sylwetki jest wielkim wyzwaniem, znacznie trudniejszym od treningów piłkarskich czy jakichkolwiek innych.  

Restrykcyjne przestrzeganie diety i ćwiczeń

Przede wszystkim nie można pozwolić sobie na odpuszczanie treningów czy diety, ponieważ nawet krótki przestój może okazać się później nie do nadrobienia. Cały efekt wielomiesięcznych treningów zostanie zaprzepaszczony. Same zawody też nie są takie proste jak mogłoby się wydawać. Utrzymanie pozy przy takiej masie mięśniowej jest niezwykle trudne. Konieczne jest napięcie wszystkich partii mięśniowych. Po kilku sekundach zaczynają one niezwykle piec i drżeć. Konieczne jest zapanowanie nad takimi odruchami, aby dobrze wypaść w trakcie prezentacji sylwetki. Wiele osób decyduje się również to, aby w trakcie treningów stosować suplementy diety. Dzięki nim możliwe jest lepsze wykorzystanie naturalnego potencjału i odżywienie organizmu.

Można je dostać w internetowym sklepie: http://www.bodypak.pl/

woombat   tagi: dieta, konsekwencja, sport, trening

WRZ

20

linkologia.pl spis.pl
 

Na siłowniach zauważyć można bardzo wiele młodych osób, które chcą poprawić swoją sylwetkę. Część z nich to osoby mające problemy z nadwagą i chcące zredukować ją do znacznie mniejszego poziomu. Spotykamy się również z osobami bardzo szczupłymi, które chcą coś zmienić w swoim wyglądzie i zyskać bardziej męską sylwetkę. Musimy pamiętać o takich rzeczach, ponieważ mają one naprawdę duży wpływ na to jak będziemy się czuli. W ten sposób będziemy mogli uniknąć większości stresujących sytuacji i doprowadzić do tego, że będziemy wyglądać na prawdę zdecydowanie lepiej niż miało to miejsce wcześniej. Przekonanie się do takiej formy spędzania swojego wolnego czasu wymaga dużej motywacji – bez niej nie będziemy w stanie trenować odpowiednio ciężko i długo.

Suplementacja diety


Dlatego też dobrze jest przyjść na siłownie zmotywowanym i chętnym do przejścia naprawdę dużej zmiany. Jeżeli będziemy mieli ściśle określony cel to nasze starania będą w stanie przynieść zdecydowanie lepsze efekty niż miało to miejsce przed laty. Miejmy takie rzeczy na uwadze i pamiętajmy o tym przez cały czas. Dodatkowo wzrost masy można przyśpieszyć, co sprawi, że coraz chętniej będziemy podchodzi do ćwiczeń oraz stosowanej diety. Odżywki na masę-gainery są w stanie przyśpieszyć  proces budowania masy mięśniowej. Nie powodują one przyrostów tłuszczowych, ale właśnie czystej masy mięśniowej. Wpłynie to pozytywnie na nasze chęci i sprawi, że już przez cały czas będziemy mocno nastawieni na trening siłowy.

woombat   tagi: młodzi, siłownia, trening

WRZ

01

linkologia.pl spis.pl
 

 

 

Osoby, które rozpoczynają przygodę ze sportem zadają sobie pytanie – czy suplementacja diety jest konieczna? Czy można osiągnąć efekty bez sięgania po takie dodatkowe substancje. Okazuje się, że podstawą zawsze jest dieta. To ona powinna być kompletna i zapewniać nam jak najwięcej składników odżywczych. Niestety bardzo ciężko jest ułożyć ją w taki sposób, aby unikać produktów niezdrowych, zadbać o odpowiednią kalorykę i jeszcze zapewnić odpowiednią liczbę składników odżywczych, który nasz organizm będzie potrzebował. Z tego powodu tak ważne jest, aby móc sięgnąć po dodatkowe produkty, które są w stanie utrzymać nasz organizm w równowadze. Dzięki temu nie będziemy mieli niedoborów oraz problemów zdrowotnych. Dlatego z reguły okazuje się, że konieczne będzie sięgniecie po odżywki.

Odżywki w sporcie

Warto jest to robić, ponieważ dzięki nim jesteśmy w stanie znacznie uprościć sobie życie. Zamiast kombinować z odżywianiem i do każdego posiłku pochodzić z wagą apteczną jesteśmy w stanie skupić się wyłącznie na tych najważniejszych rzeczach. Dzięki suplementacji będziemy dbali o to, aby nasz organizm miał wszystko co jest potrzebne do dalszego rozwoju. Suplementy to są te same składniki, które znajdujemy w pożywieniu. Nie są więc zagrożeniem dla naszego zdrowia, a jedynie uzupełnieniem tego, co na co dzień będziemy jedli. Jeżeli chcemy, aby były one skuteczne to również nasza dieta musi stać na odpowiednim poziomie.

Więcej informacji o suplementach na stronie: http://bodypak.pl/

woombat   tagi:

WRZ

01

linkologia.pl spis.pl
 

 

Pierwsze dni na siłowni są dla nas dużym wyzwaniem. Nie wiemy jeszcze w jaki sposób się zachować oraz mamy trudności z wykonywaniem nawet najbardziej podstawowych ćwiczeń. Nie powinniśmy jednak podchodzić do tego jak do kary a szukać w tym pozytywów. Pozwoli nam to na lepszą klimatyzację. Po kilku tygodniach cały początkowy strach już zupełnie odejdzie i nie będziemy czuli się dziwnie nieswojo w takim miejscu. Mamy też szansę poznać nowe osoby, które mają podobne pasje i cele do nas. Z czasem być może utworzymy nawet grupkę, która będzie się wzajemnie wspierać i sobie pomagać. O takich rzeczach powinniśmy pamiętać i nie narażać się specjalnie na takie problemy. Dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z pomocy trenerów personalnych.

Pomoc w akimatyzacji

Są w stanie pomóc nam zaaklimatyzować się w takim nowym miejscu i przede wszystkim są one w stanie zapewnić nam lepszą technikę wykonywania ćwiczeń. Osoby, które będą wykonywały takie ćwiczenia samodzielnie, bez żadnego nadzoru mogą po prostu podchodzić do nich w niewłaściwy sposób. To z kolei może oznaczać powstawanie kontuzji. Jeżeli dojdzie do naderwania mięśnia to musimy liczyć się z tym, że w najbliższym czasie nie uda się nam powrócić na siłownię. Będziemy musieli wtedy zadbać o swoje zdrowie i spędzić cały ten czas na odzyskiwaniu sprawności. Takie rzeczy są dla nas ważne i nie wolno jest ich bagatelizować. Nieleczona kontuzja, która dodatkowo jest forsowana treningami może przerodzić się w poważniejsze problemy, które będziemy odczuwać przez całe życie.

woombat   tagi:

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jana | kipi | kwidzia | palliver | stomatologds6 | Mailing